środa, 24 kwietnia 2013

Rozdział 17


Byliśmy w centrum handlowym szukaliśmy prezentu dla Jamesa .  Nic nam nie wpadało do głowy co możemy mu kupić . Ciągle się rozdzielałyśmy i gubiliśmy siebie nawzajem .Przychodziła mi myśl , że dziewczyny zapomniały o moich urodzinach , ale jest jeszcze cały dzień .  W końcu kupiliśmy mu gitarę bo ostatni coś mówił , że chciałby się na niej nauczyć grać wiec będzie miał okazje  
- To może przy okazji kupimy sobie jakieś stroje na ten dzień ? Co wy na to ? – powiedziała Nell
- Może być – powiedzieliśmy i skierowaliśmy się w stronę sklepu
Kiedy znalieżliśmy się w nim każda latała od jednego wieszaka do drugiego .W końcu coś wybraliśmy i wszystkie znalazłyśmy się przy przymierzalni  . Akurat były cztery , które zaraz były już zajęte .
- I jak dziewczyny wychodzimy się pokazać – powiedziała Paula
- No !!
- Wow – każdy mówił do siebie
Koło 17 dopiero byliśmy w domu , od razu poszłam do swojego pokoju tak jak zresztą zrobiły to dziewczyny . Wzięłam komputer z biurka i usiadłam na fotel . Włączyłam Sypa i od razu  zadzwoniła do mnie moja mama .
Rozmowa
- Hej mamo – uśmiechnęłam się , a ona zrobiła to samo co ja
- Witaj córeczko ! Jak tam się podoba dom ?
- Jest boski ! A jak tam u was ?
- Wszystko w porządku ! A u was ?
- U nas jest wspaniale – uśmiechnęłam się  do niej . Tak u nas było super , ale pomijać fakt , że u mnie beznadziejnie . Jak na razie postanowiłam jej nie mówić o Loganie i o tym co się stało . Nie chce ją zamartwiać . Czy moja mama też zapomniała o moich urodzinach ? Nagle po smutniałam .
- Co się stało ? – zapytała troskliwym głosem
- Nie nic
- Na pewno bo wygląda to trochę inaczej
- Tak
- Zapomniała bym ci powiedzieć . Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin córeczko . Odemnię  i od taty .
- Dziękuje a właśnie gdzie on jest ?
- Musiał na chwile wyjść
- To jak będzie w domu to niech zadzwoni
- Dobrze .  A tak przy okazji chciałam ci powiedzieć , że jak przyjedziesz to czeka na ciebie niespodzianka
- Jaka ?
- Jak przyjedziesz to się dowiesz !
- Mamo no powiedz . Chcesz żebym umarła z ciekawości !
- No nie
Kiedy rozmawialiśmy na sypa wszedł Logan . Pomyślałam , że do niego zadzwonię
- Mamuś ja będę kończyć
- Dorze . To  pa kocham cię
- Ja ciebie też
Rozłączyłam się i długo zastanawiałam się czy do niego zadzwonić . Nagle mój palec przycisną i dzwoniło się już . Miałam nadzieje , że odbierze i odebrał . W tedy na mojej twarzy pojawił się uśmiech . Znowu mogłam go zobaczyć .
- Hej – zaczęłam pierwsza niepewnie  
- Hej – na jego twarzy  też pojawił się uśmiech
- Wszystkiego najlepszego !
- Dzięki  Logan ! Chce ci powiedzieć , że …… no ….. eeee ….. przepraszam cię , wybacz mi ! Mogę ci wszystko wytłumaczyć  ! To nie tak jak to wyglądało wtedy w tym klubie , po prostu to był mój były chłopak , który mnie zranił i nie może się z tym pogodzić , że my już nie jesteśmy razem . Wiesz , że ci kocham i bym nic takiego nie zrobiła . – po dłuższej chwili dodałam
-Możemy być na razie przyjaciółmi ? Musze sobie wszystko odnowa przemyśleć   – na moim policzku znalazła się pojedyncza łza
- Co ? Sara ja tez cię kocham ! Jakimi przyjaciółmi !
Czy właśnie on mnie powiedział , że mnie kocha ? Nie przesłyszałam się ?
- Też jest mi ciężko , ale tak będzie najlepiej dla nas .
- Sara ! Do cholery ! Ja cię kocham i nie chce być twoim przyjacielem !
- Proszę nie utrudniaj mi tego ! Kto wie może będziemy jeszcze razem , ale na razie zostajemy przyjaciółmi . Proszę !
- Dobra ! Będę na ciebie czekał wiesz o tym
- Wiem . Musze kończyć pa
- Pa . Kocham cię
- Logan !
- Proszę powiedz to !
- Dobra ! kocham cię
Wyłączyłam sypa i zaczęłam płakać . Moje łzy leciały coraz szybciej i szybciej nie chciały przestać lecieć . Nagle do pokoju wleciały dziewczyny
- Niespodzianka ! Wszystkiego najlepszego ! – wykrzyczały
- Dzięki – powiedziałam nadal płatając
- Słonce co się stało ?
- Jesteśmy z Loganem tylko przyjaciółmi ! Sama mu głupia to powiedziałam ! On mnie kocha , a ja …….. nie wiem już co mam myśleć !
Przytuliły mnie , a moje łzy powoli znikały .
- Połusz się to ci pomoże od razu zaśniesz , a my pujdzemy  
I tak zrobiłam położyłam się i nie pamiętam nawęd kiedy wyszli dziewczyny a tym bardziej kiedy usnęłam .
---------------------------------------------------------------------------------------------

No i mamy 17 rozdział coś dawno to nie pisałam nic ^^ Przepraszam mam nadzieje , że mi wybaczycie  :) Proszę o komentarz jaki kolwiek pod tym rozdziałem chce zobaczyć kto czyta moje wypociny

4 komentarze:

  1. Niech Sara będzie z Loganem no! Oni pasują do sb i muszą być razem <33 Rozdział fajny :) Czekam nn :*
    Ps. Mam do cb prośbę. Bo jak się czyta są błędy tutaj i pewnie jesteś dyslektyczką i sama nią jestem ale staraj sie unikać ich :) Wiesz ja czytam dużo blogów i książek no i to mnie uczy żeby lepiej pisać. Postaraj się chociaż trochę uważać na błędy :) To tyle buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże.. :O Smutno mi sie zrobiło.. ;c Sara powinna być z Loganem, pasują do siebie i tyle! :)
    Czekam na nowy rozdział! ;*
    Bym zapomniała.. zapraszam do mnie http://bigtimerush-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej.. biedna Sara. Ale Loggie jest kochany fajnie że wyjaśnili sobie wszystko :) Mo niech oni będą razem noooo.. ! Rozdział Mega czekam na nn:* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to przyjaciółmi? Noo... Przecież oni muszą być razem! Niee...
    Tutaj sobie wszystko wytłumaczyli, a potem wyjeżdzasz mi z takim czymś.
    Czekam nn :*

    OdpowiedzUsuń