poniedziałek, 4 lutego 2013

Jednarazówka

                                           Stara miłość nie rdzewieje

 Przyjechałam nie dawno do L.A jakieś trzy tygodnie temu . Mieszkałam tutaj gdy miałam 17 lat , a rok później musiałam wracać do Polski . Teraz mam 20 . Chciałam na jakiś czas zatrzymać się u starych znajomych , ale niestety chyba tam już nie mieszkają . Szłam właśnie na mostek , chciałam zobaczyć czy coś się tam zmieniło . Nikt tam nie przychodził był to opuszczony most . Pamiętam jak przychodziłam tu z moją miłością . Było to nasza taka mała tajemnica . Zawszy przychodziłam tu jak miałam jakiś zły dzień lub byłam z kimś pokłócona tu mogłam odpocząć i pomyśleć nad swoim całym życiem . Zobaczyłam kogoś kto jest po drugiej stronie obręczy . Chciał chyba skoczyć do wody . Długo nie zastanawiałam się i podeszłam do niego . Kogo tam zobaczyłam bardzo mnie to szokowało .
- Kendall to ty ?!?
- Rose co ty tu robisz ?
- Już nie pamiętasz jak razem tutaj przychodziliśmy ?
- Pamiętam , ale …. Przecież wyjechałaś do Polski !
- No widzisz znowu wróciłam – pokazałam rękami na siebie
- Kendall co ty robisz ?
- Nie widać ! Chce ze sobą skończyć ! Mam już dosyć tego walniętego życia ! Wszystkie osoby tę co kochałem odchodzą lub umierają ! Chce z tym skończyć raz na zawsze !
- Kendall ja cię proszę ! Nie rób tego ! Zejdź z tą i chodź tu do mnie . Porozmawiamy na spokojnie ! Pewnie da się coś jeszcze zrobić !
- Nic się nie da zrobisz ! Nie przewrócisz już życia ! Prawda ?
- Nie , ale …
- No właśnie , a teraz pozwól musze skończyć z tym !
- Kendall nie ! – złapałam go za rękę
- Proszę puść nie utrudniaj mi tego !
- Nie ! Nie puszcze się . Proszę zejdź porozmawiamy na spokojnie ! Proszę ! Przecież jeszcze całe życie przed tobą , chcesz od tak z sobą skończyć , a pomyślałeś o swojej rodzinie o przyjaciołach jak będą się wtedy czuć . Pomyślałeś ? Proszę zejdź !!!
- Nie . Nie pomyślałem – skulił głowę – Może masz rację – odwrócił się w moją stronie . Przytulił mnie .Oczywiście szybko odwzajemniłam jego uścisk . Po chwili szepnęłam mu do ucha .
- Proszę zejdź
Popatrzył się we mnie , puścił mnie i …… przezuł jedną nogę , po czym po chwili był już cały koło mnie
- Dziękuje – powiedziałam
- Nie to ja dziękuje  
Usiedliśmy koło obręczy i zaczęliśmy rozmawiać
- Pamiętasz jak razem tutaj przychodziliśmy ?
- No . Było tak fajnie
- Racja . Powiedz dlaczego chciałeś to zrobić ?
- Pamiętasz jak byliśmy razem ?
- Oczywiście nigdy tego nie zapomnę
- No wtedy jak wyjechałaś myślałem , że już nikogo nie znajdę bardzo cię kochałem . Potem poznałem Julie ponowie się zakochałem , ale wciąż myślałem o tobie . Jakaś cząstka mnie . Byliśmy długo ze sobą . Pokłóciliśmy się w ważnym dniu ona wyszła potroił ją samochód okazało się , że mogłem zostać ojcem była w 3 miesiącu ciąży. A potem zmarłam moja babcia , którą kochałem jak madke – po jego policzkach spływały łzy
- Kendall ja nie wiem co mam powiedzieć . Spułczuje ci , ale to tylko słowa – przytuliłam go , a on odwzajemnił uścisk
- A u ciebie co w tym czasie się działo ?
- Też myślałam że się nie zakocham , ale jednak . Poznałam go na porządku był miły , szanował mnie . Tak samo jak ty też jakaś cząstka mnie dalej pragnęła ciebie . Niestety potem jak się okazało nie był taki zdradzał mnie z różnymi dziewczynami . Teraz próbuje o tym zapomnieć więc jestem tutaj . Byłam w waszym starym domu , ale chyba tam już nie mieszkacie ?
- Racja przeprowadziliśmy się . Może pojedziemy tam co ty na to ?
- To jest niezły pomysł    
Pojechaliśmy do ich domu . Kiedy wchodziło się od razu było widać ogromny salon .
- Pewnie są w kuchni lub w ogrodzie – powiedział Kendall
Skierowaliśmy się pierwsze do kuchni . Oczywiście tam wszyscy byli.
- Chce wam kogoś przedstawić
- Ale ty jesteś szybki – zaśmiał się James
- A oto nasza stara przyjaciółka . Rose ! – on skazał na drzwi , a ja weszłam tam
- Hej – powiedziałam
- Rose to ty . wow – chłopaki wstali i zaczęli mnie obściskiwać . Chyba ich dziewczyny szczególnie nie były tym zadowolone .
- Ej chłopaki a ja ? Przecież to też moja kupela – powiedziała Meg , która dopychała odemnie chłopaków . Meg była kiedyś moją najlepszą kupelą mogłam jej wszystko powiedzieć , a ona zawsze mi pomogła . Niestety przez mój wyjazd do Polski to się zmieniło .
- Boże Meg – zaczęłam przytulać blondynkę – Nadal jesteś z Loganem ? – zaczęłam się śmiać
- No jak widać . No i mi się oświadczył
- Pokarz to cudo ! – zaczęłam ciągnąć ją za ręce 
Po chwili wyciągnęła w moją stronę
- Boże jaki piękny ! No Logan postarałeś się – zaczęłam szturchać chłopaka
- No a jak – wyszczerzył swoje białe ząbki
- A to jest Suzy dziewczyna Carlosa – Kendall pokazał na dziewczynę – A to Monik dziewczyna Jamesa
- Hej – uśmiechnęłam się
 - Hej – tak samo uśmiechnęły się jak ja
- To co robimy małą imprezę powitalną – oznajmił James
- Okej – wykrzyczeli wszyscy
- Ja pasuje . Jakoś nie mam na to ochoty – oznajmił Kendall ,który wychodził z kuchni
No i tak zrobiliśmy była mała imprezka haha mała ? . Trwała już  jakoś godzinne . Mo tańczyła z Jamesem tak samo jak Suzy z Carlosem , a Logan robił mi i Meg drinki .
- Kiedy przyjechałaś – zapytała mnie blondynka
- Jakieś trzy tygodnie temu
- I nie zapadłaś do nas
- No sorry byłam , ale was tam już nie zastałam
- Faktycznie przecież się wyprowadziliśmy – zaśmiała się
- Przykra sprawa z Kendallem  
- No . Bardzo ją kochał , ale ciągle mówił o tobie . Załamał się kiedy ty wyjechałaś , potem znowu kiedy dowiedział się , że ona nie żyje i jeszcze jego babcia . Był w kompletnej rozsypce . Nie wiedział co ma ze sobą rozrobić. Rose ty go nadal kochasz ?
- Meg przecież wiesz , że zawsze będę go kochała .
- To idź mu to powiedz . Na pewno mu się polepszy
- Wątpię
- Ale możesz spróbować . Prawda ?
- W sumie to mogę . Przecież nic nie stracę
- No właśnie . To teraz idź tam do niego i mu to powiedz . Aaa drugie drzwi po prawej !
No co ? Tak robiłam poszłam do niego . Kiedy byłam pod drzwiami zapukałam nikt nie odpowiedział . Po chwili zapukałam znowu i znowu nic . Nacisnęłam klapkę było otwarte. Tam to co zobaczyłam bardzo mnie to szokowało . Ręce zaczęły mi się treść .

--------------------------------------------------------------
No to moja pierwsza jednorazówka :D Więc proszę o szczere komentarze .  Mam nadziej , że wam się podoba ! Na początku miał być Logan , ale potem pomyślałam , że w opowiadaniu jest z Sarą to wybrałam Kendalla :) Aha bym zapomniała to nie jest koniec tej jednorazówki . Następna część powinna pojawić się w środę lub w czwartek  :D <3   

2 komentarze:

  1. Ooo.. jakie to piękne.. :D Ciekawa jestem co będzie dalej .. proszę cię pisz szybko nn:* Jednorazóweczka.. mmm.. palce lizać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorazówka taka awww... :* Noo... i co ona tam zobaczyła ? Dawaj mi tu szybciutko nastepną część :D

    OdpowiedzUsuń