czwartek, 10 stycznia 2013

Rozdział 1


       Jest początek czerwca wszyscy dokoła są szczęśliwi i zadowoleni ponieważ niedługo będą wakacje  . Niestety ta radość nie trwała wiecznie gdy przyśliśmy do domy Nell.  Jej tata siedział na kanapie  wraz ze swoją żoną. Po ich minach widać było że coś się stało.
- Witajcie - powiedziała i podeszła do swoich rodziców śmiejąc się
- Witaj córeczko musimy poważnie porozmawiać , ale bez twoich koleżanek - odezwał się pierwszy jej ojciec
- Dobrze. To może niech pójdą na górę do mojego pokoju
Wszystkie kiwnęłyśmy głowami i poszliśmy na górę . Gdy weśliśmy do pokoju od razu Pałla powiedziała
- Ciekawe co chcą jej powiedzieć !
- Ty tylko o tym myślisz , a może to coś poważnego - powiedziała jej Julka

Oczami Nell

        Serce biło mi jak opętane . Wiedziałam , że to będzie poważna rozmowa . Widziałam po minie mojego taty , że coś się stało , ale jeszcze nie wiedziałam co .
- Córeczko ........eeeeee.........nie wiem jak ci mam to powiedzieć
Do głowy wlatywały mi setki myśli , które mógł mi powiedzieć .
- Eeeee ........ będziemy musieli się przeprowadzić - powiedziała spokojnie mama
Zrobiło mi się słabo , czułam jak oczy toną w moich łzach. Do głowy przychodziły mi kolejne dziwne pomysły i myśli . Co będzie z Sarą , Pałlą , Julią przecież my nigdy się nie rozdawałyśmy !
- Ale to nie koniec. Będziemy musieli wyjechać z Polski
W tej chwili naprawdę zrobiło mi się słabo. Jak to z Polski !!!! Zaczęłam coraz bardziej płakać
- Nie martw się skarbie wszystko będzie dobrze zobaczysz - zaczęła przytulać mnie mama
Ale tak naprawdę nie będzie dobrze ! Przecież wyjeżdżamy z Polski i nie będę  widywać się z moimi przyjaciółkami . Chciałam wykrzyczeć ze nie będzie dobrze , ale za miazd  tego uciekłam na góre do mojego pokoju . Od razu usiadłam na łóżku podkuliłam nogi , opuściłam głowe i zaczęłam płakać . Z tego wszystkiego zapomniałam że tam są moje kupele , które od razu dopytywały się co stało się , ale ja nie potrafiłam im powiedzieć .  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem trochę jest krótki , ale dziś wieczorem pojawi się drugi też taki . Od 5 rozdziału będą dłuższe. Mam jeszcze jedną prośbę jeśli to przeczytałaś to proszę o komentarze ! Każdy jest mile widziany :)     

1 komentarz:

  1. Hej..! Super blog no i oczywiście rozdział..! Ciekawie się zapowiada czekam z niecierpliwością na nn:) Pozdrawiam Aśka :)

    OdpowiedzUsuń