środa, 30 stycznia 2013

Rozdział 10


Oczami Sary
Obudził mnie jakiś zapach dobiegający z kuchni . Strasznie burczało mi w brzuch więc leniwe wstałam i poszłam do pokoju w którym wcześniej miałam spać i wzięłam swoje ubrania i poszłam zrobić poraną toaletę .  Musiałam przebrać się w to  samo co miałam wczoraj . Kiedy zrobiłam wszystko zeszłam na dół do kuchni . Tam wszyscy byli oprócz hmm …. Mnie .
- Hej śpiochu – powiedział Logan
- A no hej wszystkim . Co robicie ?
- Tosty z pomidorem
- Mmm .Dacie mi jednego bo strasznie głodna jestem
- No już się robią . Tych głodomorów nakarmić to trzeba mieć stalowe nerwy . – powiedziała Nell . A pochwali się śmieli
- Masz ? – powiedziała Nell
- O to mój – powiedział Carlos
- Nie to Sary -  próbowała mi go dać
- No już wiem o czym mówiłaś –  jakoś mi podała go 
- To co dziś robimy ? – zapytałam po paru minutach
- Właśnie o tym rozmawialiśmy jak ty jeszcze spałaś . Postanowiliśmy , że dziś zabierzemy was na plaże . – powiedział Logan
- Oooo
- Ale najpierw stopimy do domu się przebrać – do kończyła za Logana Pałla
- A potem może wieczorkiem przyjedziemy po was to pójdziemy do jakiegoś klubu ?
- Może być prawda dziewczyny ? – zapytała błagająco Pałla
- Okej
Po zjedzeniu pojechaliśmy się przebrać w stroje kąpielowe . Ja przebrałam się w ten , a Nell taki a Pałla i Julka tete . Jechaliśmy bardzo krótko jakieś 15 minut . Dziś było szczególnie gorąco i nie było można znaleźć wolnego miejsca na plaży . Po jakiś 10 minutach znalżliśmy.
Ja z dziewczynami rozłożyliśmy koce i wyciągnęliśmy jakieś jedzenia z koszyka , a chłopcy pobiegli od razu do wody oczywiście się rozbierając . A my ściągnęliśmy swoje sukienki i opalałyśmy się . Po 10 minutach poszliśmy my do nich oprócz Pałi dzisiaj jakoś inaczej się zachowuje zawsze jest uśmiechnięta a dziś nie . Jakoś nie chciałam iść do niech do wody wolałam sobie postać i popatrzyć. Wszyscy mnie wołali . W końcu  przyszedł na brzeg Logan .
- Chodź ! Nie daj się prosić ! – przytulając się do mnie
- Nie ! Ale ty jesteś mokry i zimny
- No weś – chciał mnie pocałować
- Nie tutaj ! Przy ludziach !
- No to co niech się dowiedzą o nas – coraz bardziej się przytulając
- Logan !
- No co ?
- Pstro
- Jak nie to nie , ale ..
- Ale .. ?
- Ale to – zarzucił mnie przez ramie
- Logan ! Proszę ! Przestać ! Puś mnie !
- Na pewno ?
- Tak
- Okej –żałowałam , że to powiedziałam bo wylądowałam w wodze
- Logan ! Ja nie umiem pływać !! Pomusz !
- Cholera !

Oczami Juli

 Co ? Ona mówi przecież jest świetną pływaczką ! Jak była mała to chodziła na basen . Po chwili wiedziałam dlaczego . Kiedy Logan nurkował to ona wypływała na powierzchnie i tak parę razy .
- Nie widzieliście jej ?
- Nie
- Cholera ! – znowu zanurkował a my się tylko śmieliśmy . Po chwili Sara się wynurzyła
- Już przestać bo na zawał zajdzie – odezwałam się nadal się śmiejąc
- Oj tam
Kiedy ona to mówiła Logan się wynurzył , a ona nie zdorzyła się schować pod nadchodzącą falą .

Oczami Sary 

- Chcesz żeby ja na zawał tutaj padł
- No bym miała święty spokój – uśmiechnęłam się do niego
- Ja też jej to mówiłam – odezwała się Julka
- A wiesz , że ci kocham ? I nie wiem co bym bez ciebie zrobił – mówił i się przytulił do mnie
- No wiem –  pocałowałam go  
- Czy my o czymś nie wiemy – zapytała się nasz Julka  patrząc się na wszystkich
- No właśnie – powiedzieli pozostali
- No jesteśmy razem ! i co stęgo ?
- Co stego , że nam nie powiedzieliście wcześniej tylko teraz
- No i co ? –  znowu mnie pocałował
- No Weście !! – ktoś powiedział i nas pochlapał . No i zaczęła się bitwa no ,, wodę ‘’ . 
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ten rozdział wydaje mi się nudny , ale obiecuje następnym będzie się dużo działo :D  
Aha niedługo powinna pojawić się jednorazówka ( podejrzewam , że dodam ją w czwartek lub w piątek ) Z kim być sicie chcieli ?

2 komentarze:

  1. Świetny rozdział, a nie nudny ! Haha, ale go Sara wrobiła :D A co do jednorazówki to napisz, z tym, z którym ci się najlepiej pisze :) Wiem, że i tak będzie świetna :) Czekam na nn i zapraszam do mnie na rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jest świetny a nie nudny ! Haha .. Sara ... haha. Napisz z kimś jednorazówkę kogo najbardziej lubisz i z kim Ci się najlepiej pisze :)

    P.S Nominowałam Cię do The Versatile Blogger . Informacje są u mnie na blogu http://nothing-but-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń