sobota, 26 stycznia 2013

Rozdział 9


    Obudziłam się wciąż nie otwierają oczów . Leżałam na jego torsie . Czułam jak wpatruje się we mnie po chwili uśmiechnęłam się i powiedziałam otwierając oczy
- Już nie śpisz ? Kiedy się obudziłeś ?
- Nie dawno
-  A długo się tak na mnie patrzysz ?
- No troszeczkę . Ale muszę ci powiedzieć ze jak śpisz jesteś słotrza
- Serio ?
- Yhm . Hmm…….
- Co ?
- A to – i mnie pocałował . Nagle ktoś wyszedł

Oczami Nell 

W łóżku jeszcze spała Pałla . Pomyślałam , że reszta dziewczyn jest na dole w kuchni . Wstałam poszłam do łazienki zrobić poraną toaletę . Po chwili wszystko zrobiłam . Kiedy już byłam na dole w kuchni była tam tylko Carlos . Zdziwiłam się ze tylko on jest .
- Hej – powiedział
- Hej
- Jak się spało ślicznej pani ? – na moich policzkach chyba pojawiły się rumieńce ale nie dałam po sobie tego poznać
- A dobrze
- Ślicznie ci w rumieńcach wiesz ?
- A no wiem – i poszłam szybko do salonu . Tam włączyłam telewizor miałam już zmienić na inny kanał gdy Carlos zabrał mi pilota .
- Ej
- Co ?
- Ja właśnie to uglodałam
- Co ? Nie zauważyłem tego . Naprawdę ?
- Nie żartuję 
Wstałam i poszłam do kuchni tam nalałam sobie wodę do kupka i wróciłam  spowrotrm do salonu .
- Carlos lubisz być mokry
- Co ?
- To – oblałam go wodą z kubka
- O ty . Zobaczysz tylko niech ja cie złapie
Zaczęłam uciekać po całym salonie . Po chwili znalazłam się w ogrutku przy basenie. Nie miałam gdzie uciec . Zarzucił mnie przez ramie
- I co teraz ? – zapytał pewny siebie
- Tylko mnie nie upuść
- Tak , tak – zaczoł mną podrzucać jak piłkę
- Carlos ! Proszę puść mnie !! Błagam ! – zaczęłam bić go po plecach . On się poślizną i wylądował na kosce obok basenu w skutek czego ja poleciałam na niego . Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy chciałam już go pocałować , ale niestety właśnie weszli akurat do ogrodu 

Oczami Sary 

- A to – i mnie pocałował . Nagle ktoś wyszedł szybko spadłam z łóżka , żeby mnie nie zobaczył
- Są tu dziewczyny – Wyszeptała jeszcze zaspana Pałla
- Nie nie ma nikogo jak na razie
- A co to był za chóg  ?
- A nie nic tylko telefon mi upadł
- Aaa ok. to już cię zostawię ze swoim telefonem i zamknęła drzwi .
- Myślisz że nie widziała – zapytałam podniosą się
- Nie wiem może nie . Ok. ide się przebrać i zobaczyć co się dzieje na dole
- Hmm….. – zaczęłam ziewać
- A ty tu jeszcze sobie pośpij – pocałował mnie w czubek głowy a pochwali wyszedł , a ja znowu zasnęłam 

Oczami Nell

Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy chciałam już go pocałować , ale niestety właśnie weszli a kórat  do ogrodu Kendal i Julką
- Czy o czym nie wiemy ? – zaśmiała się Julka
- To nie tak jak to wygląda – wybełkotałam szybko stajać z Carlosa  
- Tak a my chyba co innego widzieliśmy – szturchała w ramie Kedala
- Tak , tak – powiedział blondyn
- Kendal ty mówisz i wyszyłeś nawęd z pokoju .
- I co w tym dziwnego ?
- No że przez cztery dni prawie nie wychodziłeś z pokoju tylko toalety i do kuchni po jakieś kanapki . Jak ty to zrobiłaś ?   – ostatnie pytanie skierował do Julki
- Ma się te sposoby
- Jesteś genialna
- No wiem
- Ona jest naprawdę genialna – Kendall przytulił się do Julki . Oni tak słodko wyglądali razem trzeba by było ich jakoś swatać .
- To może chudźcie  do kuchni to zrobimy jakieś śniadanie dla tych śpiochów – oznajmił Carlos
I tak zrobiliśmy poszliśmy do kuchni
- A co robimy na śniadanko ? – zapytała Julka
- Hmm…. Może tosty z pomidorem ?
- To jest niezły pomysł – wykrzyczał Carlos . 
No i zabraliśmy się do robienia tostów w miedzy czasie przyszedł Logan .
- Hej co tam robicie ?
- Tosty – powiedział Kendal
- A to rób dalej . Co Kendal ?
- Nie duch – zaczęliśmy się wszyscy śmiać
- Prz …. Przeciesz ty nie wychodziłeś z pokoju . Co się stało ?
- A ten sukces trzeba podziękować Julce – powiedział Carlos
- To ja może wam pomoże robić tosty co ?
- Okej 
------------------------------------------------------------------------------------------
Ten rozdział jest taki słaby dla mnie mam nadzieje , że nn będzie już o wiele lepszy. A jak wam się podoba . Dodawajcie komentarze każdy jest mile widziany nawęd anonimy  :D

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział :D W takich momentach przerwano im :) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział!! :) Jak ja kocham Logan, że ojeju! ;33 Czekam na nowy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu.. Carlito i Nell ;D Kendall i Julka no nieźle się zapowiada ;D
    Czuję nadciągający romansik.. hehe ;D Rozdział świetny czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń