wtorek, 15 stycznia 2013

Rozdział 5



Dziś  cały dzień spędziliśmy na uglodaniu  jakiś filmów . Niestety ja nie byłam obecna , ale moje ciało nadal tam było. Kiedy dziewczyny się śmiały  ja siedziałam i myślałam gdzie mnie zabierze Logan .Powiem szczerze nie wierzyłam w to myślałam że to tylko sen który się zaraz skończy albo jakiś głupi żart.
- Ej Sara co ci jest nie podoba ci się ? – zapytała mnie Pałla
- Nie wszystko jest w porządku
- Co ci jest ?
- Zakochała się – zaśmiała się Julka
- Co wcale że nie – czułam ze na moich policzkach pojawiały się czerwone plamki . Od razu rzuciłam w Julkę  poduszką którą miałam pod ręką
- Co a może nie ?
- Ej o co tu chodzi . Czy my o czymś nie wiemy ? – zapytała Nell
- Wczoraj gdy byliśmy w sklepie Sara wpadła na przystojnego chłopaka i zaprosił ją na Radkę 
- Serio to co gratulujemy
- Ale to nie wszystko
- Jak to nie wszystko ?
- No tak ! Ten chłopak to Logan Herdeson z BTR !
- Co ? Poważnie ? – odwróciły się w moją stronę a ja im pokiwałam  że tak
- No to trzeba cię zrobić na bóstwo. A na którą masz ?
- Na 17
- No to nie mamy za dużo czasu
Od razu wyłączyły telewizor i poszliśmy na gore do mogę pokoju . Zaczęły przeglądać moją szafce przy okacj robić przy tym ledki bałagan . Ledki to trochę mało powiedziane . Po 15 minutach znaleźli mi sukienkę .
- Sukienkę – syknęłam
- Nie spodnie ! Założysz bez żadnego gadania i koniec tematu  ! 
- Przecież wiecie , że nie lubię chodzić w sukienkach 
- Oj nie marudź tylko zakładaj
Po wielu namowach w końcu się zgodziłam , żeby mi dały spokój
- No to został  nam tylko makijaż – powiedziała stanowczo Nell
Zrobili mi letki makijaż gdy wszystko było już skończone akurat była już 16 :30.Wiec postanowiłam pójść.
      Na miejscu już był on siedział na ławce , ale on słodko wyglądał . Człowieku opanuj się o czy ty teraz myślisz . Skartowałam się w myślach . Trochę bałam się podejść , ale długo się nie zastanawiałam i podeszłam
- Mam na dzieje że się nie spóźniłam
- Nie no co ty to ja za wcześnie przyszedłem. Ślicznie wyglądasz
- Dzięki Ty też nie najgorzej .
-Nie najgorzej !
- Oj żartuje – uśmiechałam się do niego i pochwali dodałam -To gdzie mnie zabierasz ?
- Najpierw do kawiarni a potem niespodzianka może być ?
- Grzmi nieźle zaciekawiłeś mnie tą niespodzianką
Poszliśmy do jego samochodu otworzył mi dziw ja wsiadłam , a on zaraz za mną oczywiście przy kierownicy . Kiedy jechaliśmy oślepiły nasz jasne światła . Samochód ledko skręcił w lewo i usłyszałam trzask . No i film mi się  urwał ….
----------------------------------------------------------------------------------------------
No mamy 5 rozdział i co dalej ... tego nie zdradzę wam . Wiem , wiem w takim momencie :)  Proszę o jakieś komentarze to bardzo motywuje do pisania . A jeśli możecie to jakoś polecajcie mojego bloga będę bardzo wdzięczna ;D

2 komentarze:

  1. Świetny blog, świetny rozdział :) No i co dalej ? No wiesz, nie ładnie w takich momenatach przerywać :D Ale oby im się nic nie stało. Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty małpo jedna! Nie kończ mu tu w takich momentach..! No! No i co dalej..? Hmmm..? Jak to nie powiesz.. ? Teraz po nocach nie będę mogła spać.. :D Rozdział extra czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń