czwartek, 24 stycznia 2013

Rozdział 8



Oczami Julki 
       Kiedy tam weszłam na łóżku siedział , chyba Kendal . Podeszłam tam do niego i usiadłam. Nie myliłam się to był on .
- Hej jestem Julka . Dlaczego płaczesz ?
- Co ty tu robisz ?
- Usłyszałam , że ktoś płacze i chciałam zobaczyć kto to . Ale jeśli nie chcesz mojej pomocy to pójdę – wstałam i skierowałam się do drzwi
- Czekaj – odwróciłam się a on mnie mocno przytulił . Na początku nie odwzajemniłam jego uścisku , ale po chwili uścisnęłam go tak samo jak on mnie .
- Co się stało ? –usiedliśmy s powrotem na łóżko
- Możesz mi powiedzieć nikomu nie powiem .- Po dłużym myśleniu powiedział
- Moja dziewczyna a w sumie była mnie zdradziła . Ja ją nadal kocham – zaczął znowu płakać . Oczywiście znowu go przytuliłam
- Ta dziewczyna nie jest ciebie warta zrozum to
- To co ja mam zrobić ?
- Powiem co masz zrobić . Usuń ją ze swojego życia raz na zawsze . Możesz wypłakać wszystkie łzy , ale ona nie jest tego godna . Wyrzuć ją tak jak ona ciebie . Masz jej zdjęcie ?
- Po co ci ?
- Zobaczysz to masz ?
- Yhm – wstał i wyciągną jej zdjęcie z szufladki nocnej , i zaczą mocniej płakać . Wzięłam to zdjęcie i załapałam go za recie . Po chwili byliśmy już w łazience
- Masz to zdjęcie i podrzyj je i spuści ją raz na zawsze ze swojego życia
Najpierw spojrzał  na mnie głupio , ale po chwili wzją to i podarł .Popatrzał na roztrzepane kawałki zdjęcia i wrzucił do kibla
- A teraz spuści , razem ze swoimi smutkami – i tak zrobił
Po chwili znowu mnie przytulił ja oczywiście odwzajemniłam jego uścisk i szepną mi
- Dziękuje
- Nie ma za co
- Jest naprawdę jest – i mocniej mnie przytulił . Gdy wyszliśmy z jego łazienki miałam się kierować do swojego pokoju ale on mnie złapał i powiedział
- Zostaniesz ? Nie chce teraz sam zostawać . Proszę
- No skoro prosisz to czemu nie
Położył się na łóżku robią przy sobie miejsce dla mnie . Ja oczywścicie  położyłam się koło niego a pochwali zasnęłam . 

Oczami Sary

        Kiedy wracałam do pokoju ktoś mnie wciągną do pomieszczenia chciałam krzyczeć , ale ten ktoś zadkał mi moje usta. Stał przed de mną i patrzył się w moje oczy. Ugryzłam go w jego rękę .
- Ałła !!! – krzykną
Chciałam znowu krzyknąć , ale on znowu zdkał mi moje usta i powiedział
- Ciiiii – położył swój palec na swoich ustach - Nie bój się
Zaświecił światło a ja ujrzałam właśnie jego Logana 
- Ale ty jesteś głupi . Wiesz jak mnie wystraszyłeś – ściągnęłam  jego rękę z moich ust .
- Przepraszam wybacz mi – zrobił minę smutnego pieska
- Nie wybaczę ci . Obraziłam się na ciebie – powiedziałam i zaczęłam go rzucać poduszką . No i tak zaczęła się bitwa na poduszki i miski , które siedziały na oparciu kanapy . Zapędził mnie w róg pokoju nie miałam gdzie uciec .
- I co teraz zrobisz ?
- No nie wiem a ty ?
- Hmm……. – poruszał swoimi brwiami wpatrując się w moje oczy ja po chwili robiłam to samo . Nie mogłam się oprzeć  . Jego usta zbliżały się coraz bardziej do moich . Coraz bliżej i bliżej aż w końcu mnie pocałował . Na początku nie chciałam go odwzajemnić bo się bałam , ale kiedy zdałam sobie sprawę z tego ja go już całowałam namiętnie . Oparłam się o róg ściany i zjechałam po niej siadając na podłodze . Nasz pocałunek się przerwał . Ja podkuliłam nogi i położyłam na nich swoją głowę zarzucają na nią swoje ręce .
- Co się stało ? – kucną przy mnie
- Aż tak żle całuje ?
Ja zaczęłam się śmiać i  bić go poduszką tą co miałam w rąku , a on się wywalił na podłogę .
- O ty Świno wykorzystałaś mnie – i zaczął się śmiać
- A co ty myślałeś ?
Złapał mnie za nogę w skutek czego poleciałam na łóżku .On się podniósł i położył się koło mnie .
- I co teraz ?
- Nie wiem . – od kręciłam się do niego
- Mogę się coś ciebie zapytać ?
- Możemy na razie nie mówić nikomu że jesteśmy razem
- Czyli jesteśmy razem ? Skoro prosisz to mogę , dla ciebie wszystko . Ale ….
- Ale co ?
- Ale zostaniesz dziś  u mnie na noc
- No dobra – uśmiechnęłam się i mocno go przytuliłam . Nie wiem kiedy zasnęłam 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No to mamy 8 rozdział . Jak wam się podoba ? Mi tak sobie . Następny rozdział powinien pojawić się  sobotę :)

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział i Awww :* Sara i Loguś razem :) Ale ty mnie wystraszyłaś, a ja myślałam, że ją ktoś porwał, a tu proszę :D Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh.. ja też myślałam że ktoś ją porwał a tu Loggie ;D Oooo.. Kendall jaki słodki:*
    No i mamy parkę Logan i Sara no nieźle ;D Rozdział super czekam na nn:*

    OdpowiedzUsuń
  3. omnomnomno ;333 Rozdział był fantastyczny!!! :D Czekam na nowy! Jaki Loguś sprytny hah. Oj totalna zamałka z Kendallem..

    OdpowiedzUsuń